2019.0.14.0 BE/NL

CUPRA stapt de volgende dimensie binnen

CUPRA: een buitengewone mededeling.

Op 22 februari viert CUPRA zijn eerste verjaardag als onafhankelijk merk en tilt het de prestatiegerichte auto naar een volgende dimensie met een nieuw, gesofisticeerd design en een unieke rijervaring.

Op 22 februari zal CUPRA een conceptstudie voorstellen.

Met deze conceptstudie, het eerste voertuig dat specifiek voor het merk CUPRA werd ontwikkeld, bouwde het ontwikkelingsteam een voertuig dat de voordelen van een sportauto combineert met die van een SUV.


In een segment dat ongelooflijk belangrijk is maar waarvan de klanten steeds hunkeren naar een model waarmee ze zich van de massa kunnen onderscheiden, pakt de dynamische conceptauto uit met een oogstrelend design en pure topkwaliteit.

« Deze conceptauto is een synthese van waar CUPRA voor staat: een bijzondere en unieke auto met een opvallend en sculpturaal design waar de prestaties van afstralen en die vormgeeft aan de energie die eigen is aan CUPRA bij de ontwikkeling van de volgende generatie auto’s », zegt Wayne Griffiths, CEO van CUPRA.